|
Tråd för träffar/aktioner: Stockholm
 | | |
|
Discussione: Tråd för träffar/aktioner: Stockholm
|
|
Tråd för träffar/aktioner: Stockholm 1 anno fa
|
|
|
Tjena allihopa, vad sägs som en återträff i Stockholm nu av den sommar som är kvar?
Nu när vi är fler och när solen skiner så kan vi träffas igen på samma ställe som det gjordes sista gången (Vitabergsparken)? Jag satsar att den här gången blir bättre än den första träffen.
Datumet kan diskuteras och platsen också, om vissa inte kan, osv.
Ha det fint!
|
|
|
|
Ultima modifica: 26/02/2010 08:51 Da Kimsan.
|
|
|
Träff 13 juni vitabergsparken stockholm 1 anno, 2 mesi fa
|
|
|
Hej,
Den 13 juni kommer vi samlas i vitabergsparken i stockholm för att diskutera, umgås och sprida Zeitgeist tankar. Vi kommer att ha en banderoll (möjligtvis med texten "gratis kunskap"), lite musik och annat om så önskas.
Tanken är att vi ska först och främst träffas men även så kommer vi att ge bort filmen Zeitgeist Addendum till dom som är intresserade. Vi kommer ha ett gäng filmer redo att lära.
Skulle vara kul om någon/några är intresserade att joina oss och prata med lite nytt folk och sprida en fin tanke. plus att se lite nytt folk på träffarna.
Alla är varmt välkomna
mvh
Alle
|
|
|
|
Ultima modifica: 03/05/2009 15:29 Da psykoos.
|
|
|
Re:Träff 13 juni vitabergsparken stockholm 1 anno, 2 mesi fa
|
|
|
Tyvärr bor ja i gbg men grymmt initiativ! Väldigt relaxed approach!
|
|
bengtv
|
|
|
|
|
|
|
|
Det är nog inget som hindrar oss i Gbg att göra samma sak , 13 juni, slottskogen eller vasaparken kanske.
|
|
Eddieep
Level 1 Poster
|
|
|
|
|
|
|
verkar inte vara några som bor i stockholm här på forumet, om det nu finns några så verkar det vara bekvämare att bara sitta och skriva massa smarta inlägg.
Eddieep grymt! bra att börja sprida filmen till lite mer folk så fler och fler joinar rörelsen. (var beredd på att folk kan vara jävligt otrevliga, men smila bara tillbaks så löser sig oftas allt) 
Hoppas fler joinar ditt fina inititiv, all lycka =)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
psykoos wrote:
verkar inte vara några som bor i stockholm här på forumet, om det nu finns några så verkar det vara bekvämare att bara sitta och skriva massa smarta inlägg.
Eddieep grymt! bra att börja sprida filmen till lite mer folk så fler och fler joinar rörelsen. (var beredd på att folk kan vara jävligt otrevliga, men smila bara tillbaks så löser sig oftas allt) 
Hoppas fler joinar ditt fina inititiv, all lycka =)
Jag bor i stockholm (Det gör visst även Simone, om henners info stämmer)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag bor 15 mil från eken, men jag kan tänka mig att brumma dit om det passar med kalendern. =)
|
|
|
|
If we just start building it, the rest will follow. The transition is HERE and NOW.
|
|
|
|
|
|
Labyrinth och Calyptratus försök ta er dit om ni kan skulle vara trevligt. vi måste börja organisera oss lite så till nästa z-day ha lite erfarenhet om aktivism. tillsammans är vi starka =)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Visst finns det Stockholmare på forumet (jag är inte en av dem). Lättast vore om alla svenska medlemmar gick med i gruppen och skrev upp sig här: www.thezeitgeistmovement.com/wiki/index....unity_Groups/Sweden, jag misstänker att den svårnavigerade sidan får stå till svars för det tunna antalet medlemmar.
|
|
|
|
Ultima modifica: 26/05/2009 14:31 Da Kimsan.
en.wikipedia.org/wiki/Ignosticism
God is not relevant.
We as human beings have created the problems by ourselves. Is it then really that naive to believe that we also could fix them?
|
|
|
|
|
|
jag bor nära sthlm city, det vore kul att träffas i stan, snacka om vad som kan göra, planera, ta en bira, ut o ragga på brudar senare på kvällen, sen vandalisera Swebank o Nordea efter partajen =P
|
|
|
|
|
|
|
 | | |
Moderatori: moderator, Sunchax, moderator3, moderator4, moderator11, moderator12, moderator13, moderator15, moderator19, moderator21, moderator23, moderator27, moderator29, moderator30, moderator32, moderator34, moderator35, moderator36, moderator37, moderator38
|
|
|